Uw klanten direct antwoorden met Kayako Fusion (SupportSuite)
De internetmaatschappij stelt steeds hogere eisen. Direct antwoord geven op vragen van uw klanten een must. Om hier goed en efficiënt op in te kunnen spelen, biedt Fusion SupportSuite u de meest noodzakelijke tools om alle informatie die zich binnen uw bedrijf bevindt overzichtelijk weer te geven op internet. Binnen dit platform beheert u uw volledige supportmogelijkheden, van meervoudige e-mailcorrespondentie tot meervoudige vragen vanaf de website.
Fusion SupportSuite is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor uw klanten. Daarnaast kunt u uw support aan uw klanten vergroten en personaliseren door gebruik te maken van LiveResponse. Via deze tool kunnen uw klanten ‘live’ (in realtime dus) met uw organisatie communiceren. Daarnaast kunt u met Fusion SupportSuite uw uitgebreide bibliotheek met handleidingen, datasheets en andere documentatie online beschikbaar stellen aan uw klanten.
Online vraagbaak
Voor het product van CameraOppas hebben we ook online een vraagomgeving gecreëerd. Het voordeel van SupportSuite is dat er naast een grote database met zoekmogelijkheden ook live support beschikbaar is. De medewerkers zijn speciaal daarvoor een paar uur per dag online om vragen te beantwoorden.
Fusion voorbeeld:
support.cameraoppas.nl